8 juli 2012

Falsterbo!

Imorgon åker jag och Titti ner till Falsterbo där vi ska stanna tills fredag. Detta är ju alla hästnördars bästa dagar på hela året, så förväntningarna är gigantiska. Jag och Titti ska tälta på den snordyra campingen som blir sämre för varje år, men skit i det. Bra sällskap, hästar på dagarna och vin på kvällen täcker upp för det där med att behöva sova i tält. Alltså det är egentligen det värsta jag vet, att sova i tält.. om jag gnäller för mycket får någon slå på mig!

Om någon av er får syn på mig därnere så kan ni väl gå fram till mig och säga att min blogg suger? Det hade varit skitkul. Eller om ni campar därnere, så är ni väldigt välkomna att förfesta med oss, det hade varit skitkul det också. Lovar att vi är världens snällazzte tjejjoorrr! (och roliga!)
 SÅ, ses vi?! :D


Förra årets Falsterbo!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Kommer ner torsdag till söndag :) är det ljungens camping? Jag tackar för att vi instormande ska sova i husvagn..

Erika sa...

Nej det är den andra campingen, men fan vi får se till att ses ute i vimlet nånstans istället annars :D

Unknown sa...

Vet inte om du ser detta, nu när du åkt. Men som fan att vi måste ses någon kväll och dricka lite vin eller något ;)

Therese Klintestam sa...

Jag kommer fredagmorgon och åker hem igen söndagkväll :) hoppas vi stöter på varandra!

Erika sa...

Ja!! Det måste vi fan Jennie! Tyvärr kommer vi inte kunna va på campingen för dem är stenhårda med band och sånt :(

Erika sa...

Tess! Åh då hinner vi ju inte festa ihop, attans! Men får hoppas att vi stöter ihop inne på showen iaf :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...