31 oktober 2011

Måndag! (och veckan)

Uppe vid sju imorse, för att sedan sitta på hästen vid åtta. Härligt! Igår var jag ute och gick i 40 min med Mimi släpandes efter mig. Hon verkar tycka det är skittråkigt att vara ute och gå med mig. Idag fick hon joggas på banan i lägre form. Blev bara 25 min totalt. Känns som hon kan behöva lite lugna pass också, särskilt efter tävlingen i helgen.

Idag, tisdag och onsdag ska det pluggas rejält för min del för på fredag har jag tenta. Det är ca 15 kapitel att läsa in och hålla koll på. Känns ändå helt ok, hittills i alla fall. På torsdag ska jag på min farfars begravning och sedan åka till Halmstad på kvällen, så då blir det nog varken plugg eller ridning..

På lördag är det dags för laghoppning igen. Det ser vi fram emot! 



2 kommentarer:

Linn sa...

Haha du, jag och reka i lag ;) heja mig och pasta som jag ridit en gång, igår!

Erika sa...

Haha, det kommer gå skitbra, tuta och köra ;D Vilket team vi kommer vara!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...