2 maj 2012

Lista!


Vad har du druckit idag?  Grönt ingefärste
Vad var det senaste du åt? Kokt ägg, bär, mango och kesella.
Vad tränade du senast? Benpass i måndags.
Vad ska du träna nästa gång? Sticker till gymmet om 10 min, bröst, biceps och mage. Yey!
Mest underskattade mat? fisk i alla dess former, och sånna där sugar snaps. SÅ gott.
Mest överskattade mat? tacos.
Så tycker jag att barn ska äta: så "rent" och naturligt som möjligt. Men vad fan vet jag om barn liksom.. 
Min inställning till piller och pulver är: antar att jag är väldigt liberal och är även medveten om att jag har dubbelmoral gällande detta. Men njä, eat clean, train dirty, så tror jag man når sina mål utan massa piller och pulver.
Min respektive tränar för att imponera på mej ;)
Sommarträningsplaner: först och främst vara stark, sen ska det springas en del! (förhoppningsvis)
Sommarplaner för 5 år sedan? -07 då alltså? Minns att jag tävlade Mimi och var i Falsterbo med Sara och Palle!
3 andra bloggar att skicka vidare listan till: ääh, vem som helst. Sno på!




1 kommentar:

Maja sa...

Sugar snaps für alles!! =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...