1 maj 2012

Tack vädret.

Enligt mig är denna dagen en av dem bästa hittills på detta året. Vädermässigt så tar den utan tvekan första platsen direkt. Någon mil blev inte sprungen, tyvärr. Men det är jag inte särskilt tjurig över. Istället blev det en timmes promenad runt Nissan, inlines-åkning följt av fika och allmänt hangaround i solen. Tidigare ikväll fick vi allihop ett ryck. Ett såntdär bra ryck som innebär storhandling, panta flaskor, städa och röja i lägenheten med mera. Vi pysslade ihop grillspett och en sjukt god sallad och grillade på en filt på gräsmattan. Bra dag, och nu sitter jag här med den där nystädat-känslan. Alla fyra i vårt lilla kollektiv är helnöjda! haha.

Imorgonbitti beger jag mig mot Sats för ett tidigt styrkepass. Bröst, triceps och mage ska få sig en omgång. Sedan är det skoltime och handledarsamtal. Förhoppningsvis blir det en längre powerwalk på kvällen. Jag har redan lagt fram kläder och packat väskan tills imorgon. Alltid redo!

Här är lite bilder från de senaste dagarna!




Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...