7 mars 2012

Braiga bloggs!

Vet att jag gjort några liknande blogg-länk-listor förut. Men man kan aldrig länka för mycket!
Här är några av mina favoriter just nu inom kategorin träning & hälsa.

Live it, love it : Fina bilder, bra inlägg och sund inställning till kost och träning!
52 kilo : Sjukt härliga Jenny som alltid lägger upp bra inlägg med snygga bilder. Borde uppdatera oftare ;)
Health & Science : Jag som annars tycker att vetenskap är tråkigt följer denna bloggen slavisk. Älskar hennes inlägg och man lär sig massa nytt. Hon skriver om kluriga saker på ett enkelt sätt!
PT-Fia: Behöver nog ingen närmare presentation. Älskar bloggen!
Smaljeansen: En av mina absoluta favoritbloggar. Bäst!

5 kommentarer:

Anonym sa...

när du började äta lchf, var du mycket hungrig då eller blev hungrig snabbt efter att du ätit mat? jag kör inte alls enligt lchf men har försökt äta mindre kolhydrater och mer protein, tex istället för att äta en vanlig portion med två-tre potatisar och en bit kyckling tar jag istället en potatis och två bitar kyckling. jag känner mig mätt när jag ätit klart men blir hungrig igen väldigt snabbt efteråt, nästan så jag skulle kunna äta en portion mat till

Sofie sa...

Åh.. vad tråkigt att du känner likadant, det är en sån känsla som man hoppas att man är ensam om. Jag vet inte riktigt vad det bottnar i, och den här insikten stämmer inte alls med min självbild. Vad gör du för att det ska bli bättre?

Erika sa...

Anonym: hm, i börjar i "omställningen" var jag hungrig ganska snabbt efteråt. Kroppen var ju van att få något annat. Men jag kämpade emot det och sedan gick det över. Om jag vet att jag ätit tillräcklig så vet jag också att det är "falsk hunger" som jag känner då. Ifall du ska dra ner på kolhydrerna är det viktigt att du ersätter det med något annat om du inte vill gå ner i vikt och ligga på kaloriunderskott!

Anonym sa...

okej! tog det lång tid innan du "kom över" hungern? visst jag hade velat gå ner några kilo men har du tips på vad man annars kan ersätta kolhydraterna med?

Anonym sa...

generic xanax do u buy xanax online - yellow xanax effects

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...