2 juni 2012

April vs Juni.

Visst älskar ni före- & efterbilder?


Nu kan jag tyvärr inte bjussa på några enorma skillnader och diverse viktras. Men jag glädjer mig åt att det sakta men säkert börjar bli lite mer definierat på sina ställen. Det händer inte mycket på vågen, men centimeter förflyttas (försvinner mest) och det känns som en långsam ombyggnad av kroppen. Jag antar att jag har styrketräningen att tacka. Nu har ju maj-månad inte varit superstrikt. Jag har tränat mycket och utvecklats, men jag har också ätit mycket mat + några kvällar med alkohol och för mycket glass och mackor dagen efter. Det är bara den senaste veckan som varit superstrikt med maten, just för att jag vill utmana mig själv och försöka få bort lite fett.

Idag är jag aspepp på intervallträning i backen, lite styrka samt trimma Mimi! Tänk vad lite resultatbilder kan bidra med; mer motivation och glädje!






9 kommentarer:

Sara sa...

Oavsett stora eller små skillnader så ser man skillnad på bilderna! :) Bra jobb!!! Förstår att du känner peppen, hihi :D
Bör nog leta upp lite förebilder och jämföra med. Kanske finns det någon skillnad *hoppas* som kan göra mig ännu lite mer motiverad ;)

Jennifer Sandström sa...

Keep up the good work! ;) älskar före och efter bilder ja!! Längtar efter mina egna efter den här månaden med fitnessfighten! :)

Sigrid sa...

Såå fin är du! Fantastisk stark och sund ser du ut.

Erika sa...

Bra jobbat, syns skillnad. Riktigt snygg!

Vicki sa...

Najs! Jo före och efter - bilder är riktigt roligt! Vilken mage du har!!
Brukar du och din kille träna ihop?

Maja sa...

Amen sister!
Absen på efterbilden är ju bara SICK! Fan va najs..! Påminn mig om att trumma din mage nästa gång vi ses, haha! ;)

Karin sa...

Grymma resultat!! =D Blir också jäkligt inpirerad! =) tack!

Erika sa...

Tuuusen tack allihopa, vad glad jag blir för så fina ord!!

Vicki: Inte så jätteofta den senaste tiden eftersom jag varit på gymmet vid 06.30 och han hatar att gå upp tidigt, haha. Men det blir nog mer framöver :D

Maja: Sjäääälvklart får du känna ;D haha. Upp till bevis liksom!

karro sa...

Mega snygg är du. Fina fina du, vad grym du är!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...