3 juni 2012

Festligheternas festligheter!

Hej chicks! Idag är jag minsann ett slitet litet stycke. Broken_tjej_90 Hejjj!


Igår var det äntligen dags för Tittis 25årsfest/examensfest och vi dansade till klockan 04.30 innan vi traskade barfota hem i gryningen. Vilken jävla bra fest alltså! Jag vågade mig dessutom på att vara quizmaster inför allt folk, haha. Massa trevliga människor, alla glada och härliga. Grattis världens finaste Titti, jag är så glad att få ha lärt känna dig!!

Igårkväll spräcktes ju kalorigränsen en aning med hjälp av alkolhol och en bit (väääldigt god) daimglass. Men idag ska jag, trots bakfyllesug (eh skumt ord) efter onyttigheter, kämpa för att äta som vanligt. Ett "snedsteg" är inget snedsteg. Men bakfyllesöndag behöver inte innebära onyttigheter. Så= kämpa!

Med tanke på att jag är en pensionär i en 22-årings kropp så lär jag ju vara trött i en vecka nu. Jag är inte van att festa till klockan 5 på morgonen och sedan vakna vid 9 för att dra hem. Men detta var nog den bästa festen på väldigt länge så det får det vara värt. Förresten, jag har tusen roliga filmer från festen, särskilt på en väldigt full och vinglig Titti. Men det får räcka med några talande bilder istället;





2 kommentarer:

Sofie sa...

Hihi, det köksförklädet har jag också.. älskar't!

Titti sa...

Har haft fullt upp så har inte hunnit kommentera ditt fina inlägg jue!!:/ illa.... Ja shit vilken galen kväll det blev=) Lätt den bästa kvällen på länge! Oohh jag är också väldigt glad över att får ha lärt känna dig med! Trodde inte det fanns en hästnörd som är på samma nivå som mig;) haha LOVE IT!!!
Tack för att du skippade filmerna! haha minns att jag springer rundor utan för tältet med filten och flaxar med armarna som någon jävla svan!!!!!!!!??? ja det är ju tur att man aldrig påstått att man är normal;)

Kramisar till dig bästaste Erikus!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...