3 juni 2012

Stilla söndag.

Yo!

Det har inte blivit många knop gjorda idag kan jag säga. Jag är trött trött trött och tänker snart gå och lägga mig trots att klockan inte är mer än 19. Men jag ska upp vid 6 imorgonbitti för att hinna rida Mimi innan jag måste köra till Halmstad igen. Sara och jag ska fixa det allra sista på B-uppsatsen nu innan den ska tryckas. Vid det här laget är jag spyfärdig på den där uppsatsen, men har jag klarat av allt hittills så borde jag ju kunna fixa det sista också.

Kommande vecka är ganska dåligt planerad vilket känns skönt. Måndag-tisdag är jag i Halmstad för plugg och träning på gymmet, sen åker jag hem till Skåne igen för att rida Mimi och bara glida omkring. Dessutom kommer Erik hit och hälsar på!

Förresten så vill jag bara passa på och tacka för alla fina ord på gårdagens före- och efterbilder. Och ja, för alla andra fina kommentarer som ni skriver här på bloggen. Jag blir så glad och det är väldigt kul att ni läser här. Ha en fin kväll nu, så köttar vi måndag imorgon med en ny utmaning här på bloggen!



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...