24 juni 2012

Dressyrträning.

Imorgon förmiddag ska vi åka iväg och träna för en dressyrtränare. Ah, spännande!
Vi är ju ett hoppekipage, och kommer alltid att vara, men jag tror detta kan vara bra för oss. Vi behöver mer riktig dressyrträning särskilt eftersom vi redan är anmälda till en tävling i slutet av juli. Om det inte är utomhus och ösregn så vågar jag lova en film. Hoppas ni vill se oss fjanta omkring i benlindor och dressyrsadel. Och hoppas ni inte tröttnar totalt på alla filmer som jag bombar er med ;)


Glömde dessa bilder i förra inlägget, så här kommer dem. Sötpållarna som är så kära i varandra!

Haha, Garcias läpp <3

2 kommentarer:

Annika sa...

Nej, heja filmer!

Anonym sa...

ta inte detta fel nu, inget taskigt menat. Men jag undrar bara lite varför du oftast bara rider mimi 35-40 minuter?

Jag vet inte, kanske mig det är fel på men jag brukar rida mellan 60-90 minuter per pass.

Diggar dig förövrigt tjejen:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...