15 juli 2012

Dear Blogg!

Allting har ett slut. Och nu känner jag att det är dags att låta denna blogg få somna in!
Bloggen har varit igång sedan mars 2011 och det var liksom startskottet för massor av nya saker i mitt liv. Livet kan i efterhand delas in i olika kapitel och denna blogg innehåller minst 3 väldigt viktiga kapitel av mitt liv. Jag är väldigt glad över alla ni som följt mig här och väldigt ofta kommenterat så fint. Jag är stolt över denna blogg och hela arkivet här!

Jag vill lägga energin på träningsbloggen istället. Ni flesta som följt mig och Mimi länge följer ju min Instgram, så det är väl där som små rapporter kommer ske framöver.

Tack tack tack för denna tiden!!

6 kommentarer:

Therese sa...

BIG NOOO!! :(

Annika sa...

:(

Jennie sa...

Neeej :( vill ju dessutom se vad du shoppade i falsterbo! kommer sakna!!

Lisa sa...

Tråkigt att höra.. Men man måste ju känna sig peppad på det själv. Kommer absolut fortsätta följa dig/er på andra bloggen och instagram :-)

Amanda sa...

Vad tråkigt! Din blogg är det jag ser mest fram emot att läsa. Himla najs att du iaf kommer ha träningsbloggen kvar, för den är ju himla bra den också!

Anonym sa...

Vad heter din träningsblogg då?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...