5 juli 2012

Materiell lycka!

Jag är så himla glad. Idag äntligen, efter nästan 5 månaders väntan har vi äntligen fått hem vår nya transport. Vi har i alla år haft en liiiiten transport utan sadelkammare. Ventilationen har varit sämst och Mimi har fått vika öronen i taket, haha.

Denna är begagnad och vi fick den till ett riktigt bra pris (vi har tyvärr inte gått och blivit rika..).
Nu ska Mimi få åka i lyx. Den är extra bred och hög och hon får en egen liten lucka i dörren så hon kan kika ut när hon väntar mellan klasserna på tävling. Och det bästa av allt; Sadelkammare!!! Jag har längtat i hela mitt liv, haha!



2 kommentarer:

Malin Nyman sa...

Wow, nice one!! Fattas bara dendär hästgården á la Tyra-style så är allt komplett :D :D

hejaerika sa...

Haha, eller hur! Fast äh, jag är faktiskt toklycklig över allt som jag redan har ändå ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...