19 juli 2011

Dagen!

Idag har jag varit ledig, vilket jag utnyttjat till fullo! Jag ska försöka sammanfatta mig kort;

Mimi reds på banan imorse. OJ vilken känsla jag fick. Hon är verkligen i fin form just nu, och jag också (känns det som) Jag provade att att göra skänkelvikning i galopp, och det gick över förväntan. Det kändes verkligen som att det var otroligt lösgörande, och när hon arbetar rätt med hela kroppen känner jag att min egen sits och position lättare faller på plats. Kort sagt; grymt härligt pass på 40 min!


Direkt efteråt blev det 7km löpning. Fan alltså, just nu känns det lite som att jag bara harvar runt i samma tempo, på samma sträckor. Vilket inte alls är särskilt utvecklande. Måste variera! Ibland är det lite svårt att pressa sig själv till sitt yttersta, när man just är helt själv. Måste börja springa fortare, längre, mer intervaller, och mer styrketräning. Krävs nog bättre planering också. Men jag skjuter det lite på framtiden nu. Träningsmotivationen finns där hela tiden i alla fall, det ska man vara glad för!
Tjennna biceps, hahah! (mitt ansikte var alldeles för tjusigt för att visas såklart)

Sen var det dags för att åka till min fina vän Fridas egen salong för att fixa håret. Mycket bra resultat, ljust och fräscht! Gilla!


och när vi nu ändå är igång med bilder, checka min väldigt kulinariska kvällsmat, goood!

2 kommentarer:

Sigrid sa...

Effektiva du! Roligt att ridningen känns så bra nu, tävlingen i helgen kommer gå toppen ska du se. <3

Jennie sa...

Mums, det där såg gott ut! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...