19 juli 2011

Magplatta!

I Falsterbo köpte jag en ny magplatta från Skara som tråkigt nog var några cm för kort. Tyvärr var det den sista dem hade av den sorten så jag fick pengarna tillbaka istället. Lämnade också tillbaka swarowski-pannbandet som även det var i fel storlek. (Blir nog ett par nya converse-skor för dem pengarna istället, haha!)

Men nu får jag ju leta vidare efter någon annan hoppgjord istället. Alla snygga är ju verkligen svindyra! Den jag har nu är väldigt sliten, fel färg och med gröna resår (Börjes for the win) Det är inte jättebrottom med en ny, men så småningom får jag nog skaffa en.
Jag brukar inte vara något stort fan av Hööks grejer annars, men jag tyckte att denna såg väldigt fin ut. Och till ett ganska okej pris ändå, ca 750:-

Är det någon av er som har denna, eller har tips på någon annan snygg och hyfsat billig hoppgjord?





Grejerna från Skara.

4 kommentarer:

Linn sa...

Jag tycker helt klart att du ska vänta till du kan köpa en Equipe. De är svindyra men de är så värda det, passar perfekt till Linnean också :) Lucky bara älskar den och det gör jag med.

Jennie sa...

Varför lämna tillbaka pannbandet? Hon vart ju svin snygg i det!

Alida sa...

Jag har en från det där företaget som brukar vara under gröna läktaren på Falsterbo (Kings??). En rödbrun jättefin. Kolla mitt shoppingarkiv så hittar du den ngnstans.

Lina sa...

Hur är börjesgjorden i kvalitet, läder och resår? letar och letar men hittar inte mycket jag gillar, är inget fan av hööks heller.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...