28 november 2011

Filmen!

Här kommer filmen från tävlingen i lördags. Förutom fail-språnget på första hindret i omhoppningen så ser det väl rätt ok ut. Alltså jag hörde verkligen inte att bommen föll i kombinationen så jag fortsatte vidare, haha. Jag brukar alltid annars känna eller höra när vi river, så det kan inte vara mycket hon var i bommen. Sen kan i alla fall jag se att jag rider lite mer offensivt än vanligt, för jag var så jävla taggad.

Sen.. jag brukar aldrig vara gnällig på varken underlag, funktionärer, banbyggare, domare osv. Men denna gången är jag lite mer.. hm. Underlaget var inte kul att rida på (jag vet, det är samma för alla) och banbyggnaden var liksom osmart med tanke på hur hinderna stod. Linjerna var helt ok, men så jäkla smalt mellan hinderna. Vägen från ettan till tvåan...? Men äh, nevermind!

5 kommentarer:

Maja sa...

Hade de också ställt in en gran mitt i smeten?
Så hade de gjort i susedalen också, haha! Fast än ÄNNU större som gick ända upp i taket X)

Det är ju lite gulligt, men där såg det ut som om det var trångt nog ändå ;)

Erika sa...

Ja!! Förr om året hade dom en gran som var dubbelt så stor som denna. Då hade jag mindre koll på Mimi så vi red rakt in i den så massa julklappar flög runt hovarna på henne. Haha, älska folk som envisas med julgranar och skit! xD

Erik sa...

Fan vad grym du e!! När ska du lära mig hur man gör det där? ;) Nej men seriöst, du ser grymt proffsig ut!

Hilda Bergendorff sa...

Ser fint ut (som vanligt) tycker hon ser ut att vara mer framme med stora språng utan att bli "vimsig" som hon kunde bli innan. Eller?

Erika sa...

Haha Erik, hårdträning next!!

Tack Hilda! Det känns som att vi är på lite rätt spår iaf. Alltså, det är ju jag som ska göra rätt bara. Hon är ju glad och hoppar i dem flesta fall ändå. Men jag vågar släppa efter mycket mer och rida mer framåt i alla lägen. Blir inte fast i handen och backar på samma sätt som innan. Tror jag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...