27 november 2011

Tävlingen!

Gårdagens tävling gick bra, men vi hade ett mycket retligt pet på A-hindret i kombinationen. Kom lite stort in, men hon var knappt i. Jag hörde inte att bommen föll ens. Jag som gärna ville hoppa omhoppning.. Annars kändes hon väldigt pigg och framåt. I några lägen red jag iväg henne där jag borde "suttit kvar" mera, men bättre det än att jag börjat backa henne för mycket.

Igårkväll efter tävlingen åkte jag iväg till Halmstad för lite festligheter, så filmen är tyvärr hemma på kameran och inte inlagd på min dator än. Den kommer på måndagkväll. Ifall ni vill se? Annars kan jag ju strunta i det, haha.

2 kommentarer:

Hilda Bergendorff sa...

Det där är inte ett alternativ Erikus jag MÅSTE få se ; )

Sigrid sa...

Film är alltid kul ju! Ett ner låter förresten inte tokigt alls, viktigast är ju att det går i rätt riktning ridmässigt och det gör det ju låter det som? :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...