30 april 2012

Sko-magi!

När jag kikar omkring på sidor med inspirerande träningsbilder så dyker det ofta upp bilder på skor.
Jag vet inte hur det är med er, men det fungerar på mig. Ett par snygga träningsskor väcker något inom mig som bara vill dra ut och träna direkt. Kanske har något att göra med att jag älskar skor i vanliga fall också, men så länge det fungerar som träningsinspiration så klagar jag icke!

Nu känns väl dessa bilder en aning partiska om vilket märke som figurerar mest...heeh. Men i alla fall, funkar det på er?

Feeeel the shoe-pepp!

5 kommentarer:

Lina sa...

Alltså jag vet inte. Jag springer rätt mkt och kommer ihåg när jag köpte nya skor senast (typ halvår sen kanske) och ba "nu jäääävlarrrrr kommer jag springa lika fort som en kenyan och jag kommer persa och bli bäst i världen". Tog på mig mina fett snygga skor och sprang och ja det kanske gick liiite fortare i övrigt precis som vanligt haha. Men träningsskor ska vara snygga, mkt roligare att träna då :D

Anonym sa...

Det blir tusen gånger roligare med färgglada och snygga skor! ;-) Jag kan ha gamla trasor till kläder bara jag får ha min älskade Nikisar, blir lika glad varje gång jag får ta på mig dom haha!

Erika sa...

Lina; jag tror att du springer som en kenyan. Det är den sibjektiva uppfattningen som avgör, haha ;D
Anonym: Visst är det så. Skorna är viktigast. Och nike har dem allra snyggaste tycker jag också :D

Paula sa...

hehe det är ju för att nike har snyggast skor och dessutom så tycker jag nästan alltid att de har mycket snyggare reklambilder och typ bilder på tumblr än vad alla andra märken har. älska nike!! man springer fortare med att par sådana skor på sig ;) hehe.

Sofie sa...

Hoho nu blev jag inte lite sugen på ett par nya skor... iofs ska det ändå införskaffas snarast eftersom mina är aningen utslitna. ;)

Måste nog bli ett par färgglada... känner verkligen shoepeppen!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...