15 maj 2012

Bloggar!

På senaste tiden har min lista på bloglovin i kategorin träningsbloggar utökats rejält. Jag har hittat många nya bra, fina, vettiga träningsbloggar att följa och alla ger mig både ny kunskap och inspiration. Det gillar vi!

Här är en liten lista på bloggar som jag följer:
Endorfinkickar, Fanny Roethlisberger, Annie, 52kilo-Jenny, Live Healthier, Amandas träningsbibel, Health & Science, Sand snö & vatten, Nicole Soraya, Smaljeansen, Träningsglädje, Älskar, älskar inte, Värsta feta bloggen, PT-Fia.


Är det någon som jag missat och absolut måste läsa? Länka!



4 kommentarer:

Karin sa...

Vad snyggt det blev med nya headern! =)

Erika sa...

Tack, vad glad jag blir! Tänkte att det är enkelt att byta ut bildera i headern allt eftersom man tröttnar på den :p

Karin sa...

Grym blogg du har! Kikar in här ofta (även om jag är sämst på att kommentera...), får alltid massa inspiration. Blir dessutom vääldigt sugen på att börja rida igen! Mimi har verkligen blivit fin!! :)
Måste tipsa om www.uppochhoppa.se! Mkt träningsinspo men ffa skriver Sofy väldigt tänkvärda saker!
Oj haha, du kanske inte alls fattar vem jag är föresten... Well, minns du kanske att för länge sen (ponnytider) var vi 3 tjejer i Uppsala som hängde en del. Sigrid, Annica o Karin. Jag är då den sistnämnda (även känd som "gymnasten"?) ;)

Erika sa...

Men Hej Karin, klart jag minns dej!! Roliga minnen med alla filmer som vi skickade. Tror dessutom att jag har kvar dem på min hårddisk, haha! Hoppas allt är bra med dig nu för tiden, och tack för alla fina komplimanger :D

Ska genast kika in den där bloggen, den låter bra! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...