29 maj 2012

En tisdagsmorgon i slutet av maj.

Helgens festande hänger fortfarande över mig och i morse när jag vaknade var jag trött (!!) När hände det senast egentligen? Jag pallrade mig ut på skogsvägarna ändå och pulsade på i ett mycket högre tempo än vanligt. (Tack Celsius!) Jag gick min vanliga runda på knappa 5 km och kapade min vanliga tid med över 5 min. När jag hade 200 m kvar började det regna. I´ve got the flow!



Mina planer var att rida Mimi nu efter frukost, men jag har ändrat mig. Det regnar och skulle eventuellt bli bättre efter lunch, så dem får komma ut i hagen istället och så fixar jag i stallet nu och rider senare idag. Älskar verkligen "lediga" dagar där man kan göra allt i den ordningen man känner för. Nu på förmiddagen ska jag istället läsa vidare på uppsatsen som vi ska opponera på samt knåpa ihop ett musikquiz åt Titti och hennes fest på lördag. 

Hoppas er dag blir bra, trots det drastiskt försämrade vädret!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...