21 maj 2012

Måndag!

AAH, alltså jag jag dör B-uppsats-döden för tillfället. Den tar verkligen all energi och det enda den ger tillbaka är prestationsångest och stress. Jag kommer vara så lycklig när den är helt färdig och förhoppningsvis godkänd. En kul grej var i alla fall att vi fick tillbaka både designuppgift med resultat godkänd och en väldigt enkel komplettering på ett tal på statistiken. SÅ GLAD!

Imorse var jag på gymmet vid halv 7 för ett benpass och jäääklar vad bra det gick. Det blev enbart utfallsgång med skivstång (hehe bra rim) och knäböj i smithmaskinen där jag öste på med mer vikt än vanligt. PLUS 70 burpees. Behöver jag säga att jag nästan ångrat att jag skrev den där utmaningen? Men det gav hög puls, svettig panna och en liten dos endorfiner att smutta på under dagen. Värt!


På tal om utmaningen! SÅ kul att så många hänger på. Så länge ni inte är 15 eller fler så är jag ju helnöjd, haha! Ni som hängt på är ju väl värda en länkning. Sara (hoppas att förkylningen släpper så du kan vara med. Om inte, så ta det lugnt!) Erika, Vicki, Annika, Hanna, och Madde! Skitkul tjejer, nu kör vi! Om fler vill vara med så är det inte för sent. Visserligen är ju 500 burpees bättre än 400, men 400 är ju bättre än inga alls! 



I brist på andra bilder får det bli en på min väldigt omtyckta katt Alice. När jag pluggar ligger hon intill mig i min datorväska och har det gött. Katter kan det där med att chilla!

3 kommentarer:

Sara sa...

Dagens 100 fucking burpees gjorda! Fy fan säger jag bara. Var tvungen att ta dem i "intervallform" 25 st lite vila och sen 25 till and so on.

Bihålerna kändes inte av och jag friskförklarar mig totalt nu! NÖJD!

Erika sa...

SKITBRA!! Och jag säger detsamma; Fy fan! Jag kommer ha sjuk träningsvärk vid bröstmusklerna och där vid armhålan. Om jag har det redan, hur kommer det då kännas på fredag? aah haha

ewelina sa...

åh va kul! Perfekt för mig som jobbar för mycket för att hinna dra till gymmet - I'M IN!! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...