28 maj 2012

Måndag!

Helt oplanerat kom Erik hit igår kväll och sov över.  I morse hade han inget val; upp vid 7 för morgonpromenad med mig. Helt klart bästa starten på veckan och vädret är på topp. Jag och Mimi har precis haft en bra pass tillsammans på banan. Det känns riktigt roligt att kunna komma igång igen!

Dagen och veckan i övrigt? Jag åker inte till Halmstad förrän onsdag vilket medför att det blir lite knixigare att få till bra styrkepass. Men med hjälp av fantasi, motivation, youtube och bloggar så ska jag nog kunna sätta ihop ett par svettiga "skoj-pass" här hemma på gräsmattan, samt promenader och löprundor. Det blir nog bra!

Jag har massa motivation till bloggen också, men tyvärr minskar den lite när ingen kommenterar.. Var har tagit vägen egentligen? :(



5 kommentarer:

Sara sa...

Skönt med morgonprommis, man får alltid så mycket energi! :)Tur att det är kul att träna ute/hemma trots att det inte är samma som gymmet! Dela gärna med dig om du får till ett härligt pass :) All inspo för hemma-pass är guld tycker jag :) Ha en bra måndag!

Erika sa...

Jag är tillbaka med kommentarer ;-) Kaos i livet ibland. Du får gärna videoblogga dina roliga hemmaträningspass sen =) Behöver alla tips man kan få

Vicki sa...

Kul att jag hittat hit, du har en riktigt skön blogg :)

karro sa...

Har inte befunnit mig framför en dator på hela helgen då det varit så fruktansvärt bra väder. Men nu har jag läst ikapp! ;D

Ps. Kan du inte gör lite pepp-kollage när du har tid? :)
Jag kände mig helt omotiverad till att ens vilja röra på mig idag, tills jag gick tillbaka några inlägg i din blogg haha. Ska ta en snabb-kik igen innan jag slutar jobbet haha ;)

Erika sa...

Åehhww, alltså ni är ju så fina ni! Tusen tack!

Karro; ska genast slänga ihop snyggisch-bilder! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...