4 juni 2012

Måndag!

So far so good!


Efter en natt med nästan 10 timmars sömn (behövdes efter att ha dansat mig genom natten till söndag) så vaknade jag pigg i morse. Halsade en Celsius och tog mig vidare ut i stallet för att rida Mimi. Det blev en del övertalande om att trava avslappnat genom alla hörn av ridbanan. Samt en del diskussioner om det finns spöken i buskar eller inte. På slutet blev det några språng över de två hinderna som står framme. Ett kryss och ett räcke, där målet var att hålla henne rak med jämn bjudning i båda varv. Efteråt var det snabba ryck som gällde; duscha, äta frukost och se till att få med rätt grejer till Halmstad. Vid 11 var jag framme på biblioteket för (förhoppningsvis!) det sista fixet med uppsatsen. Både jag och Sara är fruktansvärt trötta på den nu, när den är helt färdig ska vi fira!!

Nu väntar jag på att Erik ska komma hem, sen är det dags för gymmet. Idag är planen lite blandade muskelgrupper under hög puls. Givetvis varvat med jägarvila! Kul att ni är några som hänger på. Inte lika kul att tävla mot sig själv ju ;)


Dagens lunch; grönsaker och makrill file!


1 kommentar:

Tytti sa...

Mimi är så söt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...