14 juni 2012

Träning!

I förmiddags var vi iväg och tränade för en ny tränare och det gick bra!

Jag har ju inte tränat för tränare så himla mycket det senaste året med Mimi och det beror på många saker. Dels har jag inte haft lika mycket tid eftersom jag varit i Halmstad, dels för att jag inte haft råd att lägga pengar på träning. Eftersom jag är galet bortskämd med världens bästa föräldrar så har dem betalt mina träningar, men just därför vill jag inte träna hela tiden. Dels har jag inte hittat någon som jag tyckt varit super. J har vi ju varit ute hos och han har varit skitbra, men han är ganska busy och det är en bit att köra.

Hur som helst, träningen gick jättebra. Att tränaren är lugn, positiv och "harmonisk" är värt så himla mycket. Då vågar man göra fel och det blir lättare att ta till sig instruktioner. Mimi skötte sig bra och G tyckte att hon var fin och trevlig. Kul!

Tyvärr blev det ingen film, men här har ni två bilder i alla fall.



2 kommentarer:

Sofie sa...

Åh vad roligt! Jag vill också hoppträna :D

Marika sa...

Vem tränar du för? :) och vart?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...