30 juni 2012

Resultat dag 1.

ÅÅH! Jag borde egentligen inte uppatera bloggen såhär ganska direkt efter tävlingen. Borde reflektera ett par timmar till och smälta den där onöjda känslan..

Mimi var egentligen superfin, men jag slappnade av alldeles för mycket och red inte tillräckligt. Om jag har henne framför skänkeln så blir hon lite kvickare, men nu hade jag inte henne riktigt där vilket gjorde att jag red iväg henne på några ställe och allt blev lite halvdant överallt. Mimi var superduktig, men jag red KASS. Inte kasst att jag gjorde några blunders, men ni vet, när man inte gör allt vad man kan. När man inte gör sitt bästa. Det är egentligen enda gången som jag blir förbannad och sur när jag inte gör mitt bästa! Och självklart inte på hästen, utan bara på mig själv.

Oj resultatet kanske ni vill veta? Ett stopp på kombinationen i grunden. På distansen bara gled jag med och gjorde inte ett skit. Så jag får skylla mig själv. Vi ligger ju ett halv galoppsprång fel typ 20 m från hindret och ändå GÖR jag inget. AHRG!!!

Jaja, släpp det nu! Imorgon rider jag, och gör mitt allra bästa. Anstränger man sig till 110% kan man inte vara sur på sig själv hur resultatet än blir. Men när man inte gör det, då får man tjura ;)


Nu ska jag ut och springa 12 km. Pepp? Nej. Men shut up and run!










1 kommentar:

Maja sa...

Ni är så SJUKT sportiga! ;)
Lycka till i morgon honey!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...